onsdag 16 juli 2008

Okeeeej...

Jag har som ni fattar inte skrivit på ett tag. Jag har lyckats med att dricka cider med poeter på Solrosen, gå på strippklubbar, bli bannad i en av dem, fynda 7 par skor för 500 kr, tacka vet jag 70% rea! Jessica har varit här och på fredag ska jag äntligen till henne när hon fyller år! Jei! Jag satt och grät på Försäkringskassan för att jag inte fick några pengar. Sedan så fick jag pengar efter en vecka ungefär och det var då jag fick råd med reaskor. Fattas fortfarande 6000 spänn dock. Jag borde få dem på fredag men det syns ingenting på mitt kontoutdrag om det.

Ja, och nuuuuu har jag skrivit klart "Mörkerlek". Del två i nekrofiltrilogin. Eller ska den heta "Mörkerlek"? Jag ska tänka på lite andra namn såsom arbetsnamnet "Cindy" eller "Bland hundar, psykbryt och heroin", Crazy enough to work" . "Nozinan" gillar jag eller "Av mascara och heroin", "Skelettfascisterna", Emocity", "Sotiga pojkögon", "Bland män som skimrar".... Tja, låt mig se. Nja, jag vet inte. Hmm.

Inga kommentarer: